咁多油炸鬼真係好正啊!!妳在那裡買蠔仔...我很擔心處理不好會好腥 ^^”Stream then bake...the colour so golden!
Oh No worry DF... I just buy frozen package at ShengSiong, Size also not small le, U just remember "蠔仔用生粉輕輕揉搓後沖水"~repeat 3-4 times, It's confirm clean one :)
嘩..........呢個餸..........簡直係人間美食, 好耐無食過呢 , 靚姐姐..........你知唔知道 ? 引到我流口水喇~!!!!!!!!
Faster remind your mummy try once la baby XD
好吸引!D蠔好脹卜卜,隔住電腦都想食^^
YesYes...Outside really difficult to find this size of Oyster (Singapore), that's why I love the homemade one:)
唔該晒, 我知今晚煮咩喇!hahaha你整得好正好吸引呀!!唸起細個阿媽焗魚腸!
Yeah..."唸起細個阿媽焗魚腸!" Exactly!!! Grimmy 10 Mary ^3^
夜媽媽真係唔可以去你個blog搞到我而家好肚餓呀~~~ 哈哈哈好佩服你成日都有心機煮唔同嘅菜式我覺得自己冇乜耐性又懶惰呢
唔駛驚,Kuma喺大廳😂
咁多油炸鬼真係好正啊!!
回覆刪除妳在那裡買蠔仔...我很擔心處理不好會好腥 ^^”
Stream then bake...the colour so golden!
Oh No worry DF... I just buy frozen package at ShengSiong, Size also not small le, U just remember "蠔仔用生粉輕輕揉搓後沖水"~repeat 3-4 times, It's confirm clean one :)
刪除嘩..........呢個餸..........簡直係人間美食, 好耐無食過呢 , 靚姐姐..........你知唔知道 ? 引到我流口水喇~!!!!!!!!
回覆刪除Faster remind your mummy try once la baby XD
刪除好吸引!D蠔好脹卜卜,隔住電腦都想食^^
回覆刪除YesYes...Outside really difficult to find this size of Oyster (Singapore), that's why I love the homemade one:)
刪除唔該晒, 我知今晚煮咩喇!hahaha
回覆刪除你整得好正好吸引呀!!唸起細個阿媽焗魚腸!
Yeah..."唸起細個阿媽焗魚腸!" Exactly!!! Grimmy 10 Mary ^3^
刪除夜媽媽真係唔可以去你個blog
回覆刪除搞到我而家好肚餓呀~~~ 哈哈哈
好佩服你成日都有心機煮唔同嘅菜式
我覺得自己冇乜耐性又懶惰呢
唔駛驚,Kuma喺大廳😂
刪除